Skjuten på avenyn

En man blev ihjälskjuten på Nivå igår. Det är helt sjukt. Jag tänkte på detta i torsdags. Alltså en hel dag innan det hände. När jag satt och åt på avenyn med S (innan Mikael Nyqvist tittade förbi) så satt jag och funderade på om man skulle ha mitt födelsedagsfirande på avenyn någonstans, men då fick jag en så konstig känsla att det inte var en bra idé för det kanske blir skottlossning. Jag har väl aldrig oroat mig för det innan, men jag bara fick den känslan. Nu fyller jag visserligen inte år förrän i Augusti, så jag kan väl knappast kalla mig synsk... Men det känns ändå väldigt konstigt att det faktiskt hände. Att jag kände på mig att det skulle hända. Och det är inte första gången jag får en sådan här känsla som visar sig vara sann.
Igår var vi dessutom i närheten. Inte på avenyn, men en tvärgata. Vi funderade på att ta oss till avenyn, men var lite lata så vi tog närmsta stället. Tur. Eller var det också en instinkt?
Hursomhelst. Igår var jag med mina systrar och systerdöttrar och kollade på SATC 2. Jätterolig! Se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0