Utekväll

Hej. Jag var ute igår. Träffade först mina killkompisar från Chalmers-tiden och sen gick jag och träffade S och hans kompisar på Sticky för att kolla på All Ends. Det som började så bra slutade så illa. Det var så mycket folk så jag fick panik. Jag har cellskräck och får det när det är så mycket folk att jag inte kan se annat än människoryggar och bara inte kan ta mig därifrån. Det kanske inte är cellskräck, men det är något med skräck eller fobi i slutet.
Ikväll ska jag hem till min kära vän Maria. Hon har mot logikens alla regler flyttat från Göteborg till Lilla Edet, så jag ser henne aldrig längre. Men ikväll får det bli en utflykt ut dit och sen sova där. Så har hon fyllt år med. Hon har nämnt något om en tårta. =)

Kommentarer
Postat av: Annie

Hejhej, hur e läget?

Hoppas du får en fin dag :)

2010-04-17 @ 12:01:44
URL: http://annierehn.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hallo :) fin blogg

2010-04-17 @ 17:20:35
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej snygging! haha kom på att du nämde något luddigt om en blogg sådär hej villt på kvällskvisten så nu kollar jag in den haha du är väl allt för goooo

Puss!

2010-06-16 @ 19:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0