chockerande

Har känt mig lite konstig efter resan. Jag går in i folk, välter saker och har allmänt ont i magen. Så igår var vågen framme hemma och jag tänkte bara kolla vad jag väger nuförtiden. Tydligen har jag gått upp lite mer än 3 kg denna veckan. 3 kg. På en vecka. Den vikten jag har nu är min maxvikt jag hade för några år sedan, som jag kämpade för att komma upp i, men sen så förlorade jag 4 kg (på en helg, med baksmälla) och har inte kunnat återhämta mig. Jag har kämpat i 3 år för att få tillbaka mina kilon och allt som behövdes var en vecka i Tyskland.

Skönt att veta att det inte är jag som krympt alla mina byxor i tvätten iaf.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Good for you! :)

Missar dig vännen.

2010-04-13 @ 20:39:33
URL: http://emeliesmatdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0