Thoreb-turné

Mina vänner! Jag ska inte låta er vara nyfikna längre! Det var inte ens meningen. I måndags fick jag samtal om att jag skulle åka på tjänsteresa helt enkelt. Skulle ta mig helt själv till Bukarest. Det var spännande, men det är iof inte första gången. Hur som helst så åkte jag dit i tisdags morse, var där på middag och möte med några viktiga människor (läskigt och roligt), och så åkte jag vidare igår, onsdag kväll, till Helsingfors. Kom hit kl 2 i natt, så jag är lite tröttis. Får se vad som väntar mig här nu! Det är väldigt intressant att se hur saker och ting fungerar, se vad jag själv har byggt i verkliga livet. Jag kan säga såhär: Bukarest, som ska föreställa ett fattigt östeuropeiskt land har kommit före våran lilla stad så det dönar om det. Skärpning Västtrafik!

Förresten. Gifta mig? Jag är ju bara barnet. Please.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Waah! Så sköjj!! Du är så berest min vän...

PUSS



btw.. tycker de va trist att du inte gifte dig, du börjar bli gammal ;)

2009-11-26 @ 18:02:18
URL: http://emeliesmatdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0