Tandläkaren

Hej. Jag har en sned tand. Tydligen så är detta vanligt när man blir gammal. Vet ni hur man löser detta? Man väntar tills det blir värre, drar ut tanden och sen sätter i en räls. Alltså: Man går runt med en sne tand tills man blir ännu äldre och drar ut tanden så man får en glugg och sen räls vid en ännu högre ålder. Alltså om mina tänder flyttar sig mer så går jag omkring i räls igen när jag är 30-40 år. Trodde jag blev av med den här skiten som tonåring. Inte nog med att jag fortfarande är finnig. Det är lika bra att säga hejdå till att köpa på systemet och komma in på krogen och säga hej moppe och cider.

Förövrigt så har inte min hjärna växt klart än heller. Fastnade i ett nytt hål i helgen. Jag kommer lägga ut bild/film och berätta mer när jag själv vågar kolla på detta. Pinsamt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, fan va synd det är om dig, det är inte klookt så synd det är om dej.

Jag lovar att hålla dig i handen när vi går över övergångställen, åker rulltrappa och andra livsfarliga saker för såna småttingar som dig.

Pöss

2009-11-18 @ 22:04:18
URL: http://emeliesmatdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0