Simhallen och foton

Ville bara dela med mig av mina bilder från the Studio. Tycker det blev ganska bra =)





Ok, det finns fler, men jag har tröttnat.


Istället ska jag berätta om min lilla incident i simhallen. Jag var där förra veckan och blev övertalad att åka på rutchbanor, hur det nu stavas. Det var jätteroligt. Så roligt att jag åkte hål i mina bikinitrosor. Det var inte lika roligt. Gick med rumpan mot väggen hela vägen till omklädningsrummet. Tur att jag kan hantera såna här situationer.

Kommentarer
Postat av: ikka

Snygging! <3

2009-11-12 @ 15:41:21
URL: http://ikkamedlitets.blogg.se/
Postat av: Emelie

hahahaha!!

Tack min vän för de stora skrattet vid läsningen ;))

2009-11-13 @ 09:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0