På väg hem.

Nu är jag på väg hem. Sitter på en lounge på flygplatsen och väntar. Kom hit 5 timmar innan boarding. Nu är det 2,5 timmar kvar. 3 timmar till planet lyfter. Känns som att sitta fast i tuggummi och inte kunna ta sig fram. Finskt tuggummi. Perkele.

Imorgon ska jag till Varberg, tidigt på morgonen. Sebastians familj har en liten julbakstradition hemma hos hans mamma =) Det ska bli roligt! Kanske kan köpa nåt litet till dom härifrån. Det är ju inte så att jag har brist på tid direkt. Kanske pengar.

Vet inte vad jag ska skriva. Vill bara att tiden ska gå. Resandets baksida. Att vänta.

Ja vet! Vi kan leka en lek! Leken heter "gissa könet på finska namnet". Jag börjar. Vad tror ni, är Kari ett tjej- eller killnamn?


Kommentarer
Postat av: ikka

killnamn

2009-11-28 @ 08:52:52
URL: http://ikkamedlitets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0