Helg

Fullt upp denna helgen... Kom hem sent i fredags kväll och gick upp tidigt i lördags morgon. Var så trött att jag mådde illa. Åkte till Sebastians mamma i varberg för att julbaka, men vi blev så sena så vi missade själva baket.. Det var hur mysigt som helst ändå! Sen när vi var på väg hem så passade vi på att stanna i frillesås och hälsa på Linda. Så kul att se henne igen! Dom bygger ut. Min mamma är avis. Sen bar det av mot stan och hem till Lisa och Martin som hade kalas. Jag blev typ hetsad att dricka en massa och jag är så korkad att jag nappade på det.. Men det var jätteroligt! Dansade en massa å allt.
Imorse var det lite segt men jag är som ett litet barn runt jul så jag hoppade upp, studsade lite och åt adventsfrukost enligt tradition. Sen har det varit IKEA och städning för hela slanten. Ja, såhär mysigt har jag hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Busy girl busy girl.

Själv är jag hemma pga den jäkla vaccin-sprutan.

Men är tillräckligt frisk till att göra mini-coverseskor som jag ska sätta på en av doptårtorna jag ska göra i helgen.

Stor Kram

2009-12-02 @ 15:17:07
URL: http://emeliesmatdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0