Konsten att förhandla

Ja, jag är kvar på Öland.. Jag skulle åkt hem imorse, sa t.o.m. hej då till mina kusiner och farbror, men näe.. Skulle egentligen hem igår redan, men det gick ju inte heller så bra.
Jag kan inte säga nej till min pappa helt enkelt. Han är för söt för det. Han tittar på mig med sina snälla blå ögon (varför fick inte jag blå ögon för?!) och ber oss så snällt att stanna kvar. Han ringde dessutom till Sebastian för att få honom att komma hit så inte jag skulle åka hem.. Till slut så fick jag lov att förhandla. Jag gick fram till pappa med bestämda steg och sa att jag kan tänka mig att vara kvar en vecka till OM jag slipper vissa saker och om jag får en cykel. Det sa han ja till på en gång. Men jag fick betala cykeln själv. OK sa jag. Men bara pappa låter mig använda den. Ja sa han, men du får inte köra på vägarna. Suck. Jag kanske inte köper nån cykel. Det var bara för att visa pappa vart skåpet ska stå eller att vara lite rebellisk eller nåt. Det gick väl sådär, men känns bra ändå. Ja ja. Man kan säga att jag blev ägd, som dagens ungdomar kallar det. Pappa äger när det gäller att förhandla men jag lär mig sakta men säkert... Nästa gång tar jag han! Men men.. Min Pappa är ju för söt ändån =)

Tjejer! I september kommer Chippendales till Göteborg! Vem är med mig?

Kommentarer
Postat av: ikka

jag e på =) hihi

!

2009-07-26 @ 21:08:44
URL: http://ikkamedlitets.blogg.se/
Postat av: Emelie M

Saknar dig :(

2009-08-04 @ 10:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0