Prickskytt Louise

Hej mina vänner!
Ville bara säga att jag funnit min talang!
Var ute med farbror igår och sköt med hans pistoler. Så våldsamt trevligt! 25 m avstånd till tavlan och jag träffade mitt i prick! Med den lilla revolvern. Sen med den som såg ut som james bond vapen och med magnumen så flög jag nästan iväg, men jag träffade ändå alltid tavlan! Så, det är alltså min talang! Jag hoppar av skolan och blir prickskytt!
Anette och mamma var grymma på att skjuta med! Det sitter alltså i generna.




På väg till skjutbanan såg vi dessutom prinsen cykla förbi, som vilken vanlig människa som helst. Öland is the shit om man är rojalist som jag!




Kommentarer
Postat av: ikka

cooooling!!!!

du måste lära mig med ;)

2009-07-20 @ 11:51:03
URL: http://ikkamedlitets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0